Chat with us, powered by LiveChat
AUTORIZOVANÝ ORIGINÁLNÍ VÝROBEK
DODÁNÍ DO 24 HODIN
PODPORA PROSTŘEDNICTVÍM CHATU, E-MAILU A TELEFONU
BEZPLATNÁ HORKÁ LINKA +4969 - 173261340
 
MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS

MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS

4 589,00 Kč *

včetně DPH.

K dispozici k okamžitému stažení


Jste firemní zákazník
nebo máte právní dotazy?

Jsem tu pro vás.


Kadir Aydin

Microsoft Licensing Professional (MLP)

Microsoft Office 2016 Home and Business - pro moderní organizaci kanceláře a podnikání...více
Informace o výrobku "MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS"

Microsoft Office 2016 Home and Business - pro moderní organizaci kanceláře a podnikání

Edice Office 2016 Home and Business je navržena tak, aby zvládla všechny typické úkoly moderního každodenního podnikání - a ještě mnohem více: Mnoho praktických, intuitivně použitelných nástrojů usnadňuje používání jednotlivých programů, což urychluje dokončení projektů. Zejména edice Office 2016 Home and Business nabízí oproti ostatním edicím výrazné plus v možnostech použití díky integraci DTP programu Publisher 2016 - s ním lze profesionálně vytvářet nejrůznější publikace pro všechny cílové skupiny: od obchodních zásilek až po rozsáhlejší reklamní katalogy.

Všechny programy obsažené v sadě Office 2016 Home and Business:

  • Word 2016 - úprava textu pro kancelářskou i soukromou komunikaci
  • Excel 2016 - účetnictví, statistiky, výpočty
  • PowerPoint 2016 - vytváření prezentací a přednášek
  • Outlook 2016 - e-mailová komunikace, kalendář, plánování schůzek a úkolů
  • OneNote 2016 - vytváření poznámek, shromažďování a dokumentování nápadů

Office 2016 Home and Business samoz řejmě opět nabízí celou řadu obecně užitečných funkcí:

  • Inteligentní asistenti "Insights", vyhledávací nástroj, který propojuje programy Office přímo s vyhledáváním Bing, a "Tell Me" pro rychlejší vyhledávání funkcí, podporují profesionály i nezkušené uživatele při úpravách dokumentů.
  • Uživatelé jsou připojeni v cloudu prostřednictvím služby OneDrive a SharePoint. Rozsáhlé funkce také umožňují mimořádně flexibilní sdílení dat, takže Office 2016 dále optimalizuje spolupráci na dokumentech Office a jejich poskytování v reálném čase.
  • Pro tuto edici, ale i pro ostatní edice, jsou k dispozici také nové vzory Office: Režim "Tmavě šedá" má obzvláště výrazné kontrasty, zatímco "Barevné" provedení zobrazuje programy v moderním vzhledu.

Výhodou edice 2016 je také to, že je podporována staršími operačními systémy společnosti Microsoft od Windows 7, což je důležitá vlastnost, která rozhoduje o koupi, zejména pro ty kupující, kteří nadále používají tuto nebo následující verzi. Kromě verze 2016 Office 2016 Home and Business si můžete v internetovém obchodě Wiresoft zakoupit také edici Professional Pro (bez předplatného!). V následujícím přehledu jsou podrobně představeny všechny jednotlivé programy obsažené v sadě Office 2016 Home and Business.

Obecné nové funkce v Office 2016 Home and Business

Office 2016 Home and Business obsahuje několik nových funkcí v programech Home a Business, které mají smysluplně podpořit uživatele v jejich práci:

  • "Sie wünschen" (Řekni mi) je operační asistent (německy "You wish"), jehož ikona má tvar žárovky. Když uživatel hledá nějakou funkci, zadá stručně do vstupního pole, co chce udělat, a Tell Me mu ukáže, kde a jak to má udělat, nebo mu nabídne další podporu.
  • Insights je také pomocník, s jehož pomocí lze získat výsledky hledání výrazů, například v dokumentu Office, prostřednictvím inteligentního vyhledávání podporovaného systémem Bing, které se zobrazují v postranní oblasti okna Office.
  • Zjednodušené sdílení usnadňuje sdílení dokumentů aplikací Excel, Word a PowerPoint a přidělování individuálních práv příjemcům.
  • Funkce "Historie verzí " také zobrazuje starší verze dokumentu pro aplikace Word, Excel a PowerPoint a zpřístupňuje je.
  • Integrace služby OneDrive umožňuje uživatelům přístup k dokumentům Office odkudkoli a z jakéhokoli koncového zařízení, pokud jsou v ní uloženy.
  • Funkce ochrany před ztrátou dat (DLP ) je k dispozici prostřednictvím služby SharePoint Online a OneDrive for Business pro dokumenty aplikací Word, Excel a PowerPoint a umožňuje centrálně vytvářet zásady pro používání a uvolňování citlivých dat. Jakmile je zjištěno bezpečnostní riziko, obdrží příslušný uživatel oznámení.

Jednotlivé funkce specifické pro daný program v sadě Office 2016 Home and Business

Jednotlivé programy obsažené v Office 2016 Home and Business Edition nabízejí také celou řadu vylepšení a nových funkcí:

Nové funkce aplikace Word v sadě Office 2016 Home and Business

Program Word obsažený v sadě Office 2016 Home and Business obsahuje optimalizace stávajících funkcí i některé nové nástroje. Díky nim je týmová práce na dokumentech Word ještě efektivnější - ať už v kanceláři, nebo online v cloudu. Kromě toho je však ve Wordu 2016 k dispozici ještě více šablon a také mimořádně praktická funkce otevření dokumentu PDF přímo v programu:

  • Otevřete PDF přímo ve Wordu: Při otevření PDF pomocí aplikace Word 2016 se přebírá nejen formátování včetně písem, ale také obrázky a grafika. Ty lze upravovat přímo pomocí nástrojů integrovaných ve Wordu. Poté lze tento dokument aplikace Word opět uložit ve formátu PDF.
  • Nové možnosti pro tvary WordArt: Word 2016 obsahuje ještě více možností pro tvary WordArt, které umožňují individuálně navrhovat dokumenty s jejich pomocí - například texty lze libovolně transformovat tak, aby odpovídaly tvaru grafického prvku atd.
  • Vylepšené zadávání v reálném čase: S nástrojem "zadávání v reálném čase" je souběžná týmová práce na dokumentu Wordu ještě efektivnější a zároveň přehlednější: Pokud určitý uživatel provádí změny v textu Wordu, zatímco jej mají otevřený i ostatní zaměstnanci, mohou tyto akce nejen sledovat, ale v případě potřeby i opravovat.
  • Vylepšená funkce komentářů : Optimalizovaná funkce komentářů v aplikaci Word zobrazuje nejen změny v reálném čase, ale také komentáře jednotlivých zaměstnanců tak, aby na ně ostatní uživatelé mohli odpovídat přímo ve stejném poli pro komentáře. Všechny příspěvky jsou tak centrálně integrovány do jednoho dokumentu Wordu, takže uživatelé o nich nemusí psát e-maily.
  • Připnutá složka: Složku, ve které jsou uloženy jednotlivé dokumenty aplikace Word, lze viditelně připnout jako seznam skoků (jumplist). Všichni zaměstnanci tak k němu mají okamžitý přístup, stejně jako ke všem ostatním dokumentům, které jsou v něm obsaženy.

Nové funkce v aplikaci Excel 2016 pro Office Home and Business

Mezi doporučené funkce v aplikaci Excel 2016 patří návrh nejvhodnějšího typu grafu pro příslušnou výpočetní operaci. Uživatelé jednoduše označí příslušná data myší a program na základě skutečných dat vytvoří výběr vhodných grafů jako živý náhled.

Kromě toho je k dispozici několik nových typů grafů, které ještě názorněji ilustrují některé výpočty:

  • Vodopádový graf je typ sloupcového grafu, který lze použít k zobrazení kladných a záporných změn určité hodnoty.
  • Histogram je vhodný pro zobrazení rozdělení četností určitých tříd.
  • Typ mapy stromů názorně zobrazuje proporce v hierarchické struktuře.
  • Paretův diagram patří mezi histogramy a slouží k vizualizaci hodnot absolutně i relativně ve formě sloupců.
  • Sunburstův diagram se používá především k uspořádání hierarchických dat do podoby soustředných kruhů, aby se ukázaly vztahy mezi nimi.
  • Krabicový graf - známý také jako boxplot nebo box & whiskers - zobrazuje statistická hodnocení v podobě kvartilů a mediánů.

Kromě toho Excel v Office 2016 Home and Business nabízí některé nové typy výpočtů, například funkci PROGNOSE.ETS, která nyní generuje také krátkodobé alternativní budoucí prognózy včetně nejlepších a nejhorších případů. Interaktivní diagramy v pivotových tabulkách s nově integrovanými funkcemi Business Intelligence nabízejí mimo jiné navigaci s možností drill-down, jak ji známe z online analytického zpracování (OLAP). Nová funkce LET zlepšuje výpočetní výkon a kombinovatelnost v aplikaci Excel 2016: v rámci vzorce s ní lze pojmenovat jednotlivé rozsahy. Nový filtr zobrazení umožňuje skrýt třídění a filtry ostatních zaměstnanců v pracovním listu a zobrazit pouze vlastní.

Funkce aplikace PowerPoint v sadě Office 2016 Home and Business

Verze PowerPoint 2016 rozšiřuje možnosti tvorby prezentací o nové nástroje, animace a grafiku a také o možnosti správy času:

  • Integrovaný návrhář PowerPoint Designer při vkládání grafiky nebo ilustrace do snímku předkládá různé návrhy designu, které lze okamžitě použít kliknutím.
  • Nová funkce PowerPoint Morph umožňuje vytvářet animované přechody mezi dvěma snímky prezentace. Morfování pracuje s obrázky a grafikou nebo 3D tvary, ale také se slovy a texty.
  • Nástroj štětec se používá k jasnému zvýraznění jednotlivých prvků, jako jsou pojmy, ale také grafika v prezentaci na snímku jejich barevným zvýrazněním. Zvýraznění se provádí pouze v režimu prezentace, samotný dokument PowerPoint se nemění.
  • Funkce Timetracking poskytuje prezentujícím ještě lepší kontrolu nad řízením času během prezentace: vždy zobrazuje čas, který je k dispozici, takže časový rámec je dodržen i přes případné zpoždění.
  • Funkce sdílení ještě více usnadňuje publikování prezentace prostřednictvím kanálů sociálních médií, jako je mimo jiné Facebook.
  • Prezentační službu lze použít s účtem Microsoft a zpřístupnit tak živou prezentaci dalším zájemcům i prostřednictvím prohlížeče.

Nové praktické funkce aplikace Outlook v Office 2016 Home and Business

Outlook 2016 má řadu nových funkcí, které uživatelům pomáhají především efektivně spravovat každodenní záplavu e-mailů a ještě rychleji vyhledávat obsah, kontakty a dokumenty; ještě jednodušší a rychlejší je nyní také odesílání příloh souborů:

  • Funkce Clutter odděluje důležité e-maily od nedůležitých, které se již nacházejí ve složce doručené pošty, a tyto e-maily třídí do samostatné složky nevyžádané pošty; rovněž deaktivuje veškerý potenciálně nebezpečný obsah, jako jsou nebezpečné odkazy nebo škodlivý software. Clutter také rozpoznává chování uživatele, například které e-maily čte jako první, které později a které zcela ignoruje, a tím neustále zlepšuje kritéria třídění.
  • Prostřednictvím virtuální vyhledávací složky jsou e-maily nebo osoby a kontakty nejprve filtrovány podle předem definovaného vyhledávacího kritéria a poté se v ní hromadně zobrazí.
  • Po zadání jména nebo kliknutí do pole "Komu" nového e-mailu adresář nabídne odpovídající kontakty z adresáře, ale také ty, se kterými odesílatel zprávy často komunikuje.
  • Přílohy lze najít a odeslat ještě rychleji, protože aplikace Outlook 2016 zobrazí po kliknutí na tlačítko "Připojit soubor" seznam všech naposledy použitých souborů. Přílohy obsahují rozbalovací nabídku s funkcemi pro okamžité otevření, kopírování, uložení nebo odstranění jedním kliknutím.
  • Prostřednictvím služby OneDrive a SharePoint lze soubory uložené v těchto službách odeslat jako odkaz. Tím se výrazně sníží množství dat v e-mailové schránce.

Poznámkový program OneNote v sadě Office 2016 Home and Business

V neposlední řadě obsahuje Office 2016 Home and Business také oblíbený digitální poznámkový blok OneNote, který lze díky jeho univerzálnosti používat téměř kdekoli a lze jej používat i na chytrých telefonech a tabletech

Lze ji používat v chytrých telefonech a tabletech a pořizovat, upravovat a sdílet poznámky odkudkoli.

  • Nápady a úkoly lze spontánně zaznamenávat pomocí aplikace OneNote a synchronizovat je na všech koncových zařízeních.
  • Patří sem také obrázky, videosoubory a texty. Integrované rozpoznávání textu a řeči umožňuje vyhledávat klíčová slova v textech na obrázcích (např. snímcích obrazovky) a v hlasových souborech.
  • Aplikace OneNote je integrována s různými programy sady Office, takže si v ní můžete snadno dělat poznámky.
  • Na zařízeních s dotykovým ovládáním lze poznámky zadávat také ručně.
  • Poznámky lze také vzájemně propojovat, přičemž obsah z internetových zdrojů se automaticky propojuje.
  • Zápisníky lze ukládat do služby OneDrive a sdílet je s ostatními uživateli.

Systémové požadavky pro Office 2016 Home and Business:

MS Office Home and Business je k dispozici ve 32bitové a 64bitové verzi. 64bitová verze se obvykle instaluje automaticky - v 32bitovém operačním systému s procesorem x86 lze nainstalovat pouze 32bitovou verzi. V závislosti na verzi se mohou lišit požadavky na hardware, zejména pokud jde o paměť a místo na pevném disku. Je třeba dodržet následující minimální požadavky:

  • Operační systém: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, Windows 11
  • Procesor: x86 nebo x64 bitový procesor s frekvencí alespoň 1 GHz a SSE2
  • Paměť: 1 GB RAM (32bitová), 2 GB RAM (64bitová)
  • Místo na pevném disku: alespoň 3,0 GB
  • Displej: rozlišení min. 1 024 x 768 bodů
  • Grafická karta: alespoň grafická karta DirectX 10 pro hardwarovou akceleraci grafiky

Koupit MS Office 2016 Home and Business levně u Wiresoft v našem internetovém obchodě

Verze MS Office 2016 Home and Business je k dispozici v obvyklých obchodech. V internetovém obchodě společnosti Wiresoft je software Office 2016 Home and Business k dispozici také samostatně, jako kupní verze a bez závazků jako u předplatného s aktualizacemi softwaru; při nákupu prostřednictvím společnosti Wiresoft tedy vznikají pouze jednorázové náklady. Zakoupíte si plnou verzi programu se stejným rozsahem programů a funkcí, jaké nabízí maloobchodní licence, s tím rozdílem, že tento balíček Office 2016 Home and Business je jediná licence, kterou používáte výhradně vy.

Bezpečný nákup softwaru u společnosti Wiresoft: Nákup Office 2016 Home and Business nebo jiné edice Office 2016 u společnosti Wiresoft je nejen mimořádně levný a pohodlný, ale také bezpečný: Tento software Office 2016 Home and Business je jednouživatelská licence, Jednouživatelská licence od společnosti Wiresoft nemá žádný vliv na rozsah programů nebo jejich funkčnost a software také nepodléhá opotřebení v důsledku používání.

Společnost Wiresoft prodává pouze plné verze programů MS Office Home a Business nebo jiných programů společnosti Microsoft, které jsou identické s originálními verzemi nebo edicemi společnosti Microsoft; ty také pocházejí pouze z legálních zdrojů od prvních kupujících se sídlem v Evropě.

Při nákupu Office 2016 Home and Business v obchodě Wiresoft Software Shop se tedy nevystavujete žádnému právnímu riziku, protože obchod je výslovně povolen zákonem, což potvrzují i četná soudní rozhodnutí.

Tento software Office 2016 Home and Business lze nainstalovat do počítače ihned po úplném dokončení procesu nákupu a dokončení stahování a lze jej aktivovat pomocí licenčního klíče dodaného s nákupem a používat bez jakéhokoli časového nebo jiného omezení.

Nákup softwarových balíčků Microsoft Office představuje pro zákazníky společnosti Wiresoft ekonomicky výhodný způsob, jak si pořídit takové programy, které nejsou běžně k dispozici, za mimořádně výhodnou cenu. Proto zejména samostatně výdělečně činní a soukromí uživatelé, ale také malé a střední podniky mohou využít naší nabídky levného softwaru: s Wiresoftem získají nejen všechny exkluzivní výhody Office 2016 Home and Business Edition, ale také ušetří při nákupu!

Kromě edice Office 2016 Home and Business Edition najdete v obchodě Wiresoft Software Shop také další edice a verze, stejně jako další programy Office v zakoupené verzi. Máte-li jakékoli dotazy týkající se Office 2016 Home and Business nebo jiné edice Microsoft Office 2016, jednoduše využijte naši kompetentní radu e-mailem, telefonicky nebo prostřednictvím chatu.

Čtěte, pište a diskutujte o recenzích...více
Hodnocení zákazníků pro "MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS"
Napište recenzi
Recenze budou aktivovány po ověření.

Pole označená * jsou povinná.

Vzal jsem na vědomí nařízení o ochraně osobních údajů.

Naposledy zobrazené