Chat with us, powered by LiveChat
AUTORIZOVANÝ ORIGINÁLNÍ VÝROBEK
DODÁNÍ DO 24 HODIN
PODPORA PROSTŘEDNICTVÍM CHATU, E-MAILU A TELEFONU
BEZPLATNÁ HORKÁ LINKA +4969 - 173261340
 

Microsoft Office 2016 - pro efektivní organizaci kanceláří a podniků

Sada Office 2016 stejně jako jeho předchůdce opět nabízí všechny potřebné funkce pro organizaci a správu všech úkolů v moderním každodenním podnikání - a ještě mnohem více: MS Office 2016 podporuje uživatele mnoha praktickými nástroji, které lze používat i intuitivně, což urychluje a zároveň usnadňuje úspěšné dokončení projektů.

Patří mezi ně zejména inteligentní asistenti "Insights", nová funkce vyhledávání, která propojuje několik Office přímo s vyhledávacím indexem Bing, a "Tell Me", která podporuje nezkušené uživatele zejména při úpravách dokumentů.

Software Office navíc dále optimalizuje spolupráci na dokumentech a jejich poskytování v reálném čase. Ať už v kanceláři, doma nebo na cestách: OneDrive a SharePoint propojují všechny uživatele v cloudu a umožňují také mimořádně flexibilní sdílení dat. To je možné okamžitě po kliknutí na příslušné tlačítko na pásu karet a soubory se okamžitě přenesou do cloudu.

V Office 2016 došlo také k některým změnám, pokud jde o přívětivost pro oči: Pro verzi 2016 jsou k dispozici nové designy Office: Uživatelé si nyní mohou okna Office zobrazit také v "tmavě šedém" provedení s výraznými kontrasty nebo v "barevném" provedení s moderním vzhledem.

Samozřejmě existuje také mnoho praktických optimalizací a nových zajímavých funkcí v příslušných programech dostupných pro jednotlivé edice Office, které stojí za to poznat a vyzkoušet.

Microsoft Office 2016 je k dispozici v obchodě Wiresoft Software Shop za rozumnou cenu jako jednotná licence pro edice Standard a Professional. Následující přehled vám ukáže celou řadu výhod, které vám Office 2016 nabízí při jeho zakoupení.

Sada Office 2016 stejně jako jeho předchůdce opět nabízí všechny potřebné funkce pro organizaci a správu všech úkolů v moderním každodenním podnikání - a ještě mnohem více: MS Office 2016... dozvědět se více »
Zavřít okno
Microsoft Office 2016 - pro efektivní organizaci kanceláří a podniků

Sada Office 2016 stejně jako jeho předchůdce opět nabízí všechny potřebné funkce pro organizaci a správu všech úkolů v moderním každodenním podnikání - a ještě mnohem více: MS Office 2016 podporuje uživatele mnoha praktickými nástroji, které lze používat i intuitivně, což urychluje a zároveň usnadňuje úspěšné dokončení projektů.

Patří mezi ně zejména inteligentní asistenti "Insights", nová funkce vyhledávání, která propojuje několik Office přímo s vyhledávacím indexem Bing, a "Tell Me", která podporuje nezkušené uživatele zejména při úpravách dokumentů.

Software Office navíc dále optimalizuje spolupráci na dokumentech a jejich poskytování v reálném čase. Ať už v kanceláři, doma nebo na cestách: OneDrive a SharePoint propojují všechny uživatele v cloudu a umožňují také mimořádně flexibilní sdílení dat. To je možné okamžitě po kliknutí na příslušné tlačítko na pásu karet a soubory se okamžitě přenesou do cloudu.

V Office 2016 došlo také k některým změnám, pokud jde o přívětivost pro oči: Pro verzi 2016 jsou k dispozici nové designy Office: Uživatelé si nyní mohou okna Office zobrazit také v "tmavě šedém" provedení s výraznými kontrasty nebo v "barevném" provedení s moderním vzhledem.

Samozřejmě existuje také mnoho praktických optimalizací a nových zajímavých funkcí v příslušných programech dostupných pro jednotlivé edice Office, které stojí za to poznat a vyzkoušet.

Microsoft Office 2016 je k dispozici v obchodě Wiresoft Software Shop za rozumnou cenu jako jednotná licence pro edice Standard a Professional. Následující přehled vám ukáže celou řadu výhod, které vám Office 2016 nabízí při jeho zakoupení.

Pro filtrování nebyly nalezeny žádné výsledky!
MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS
MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS
Microsoft Office 2016 Home and Business - pro moderní organizaci kanceláře a podnikání Edice Office 2016 Home and Business je navržena tak, aby zvládla všechny typické úkoly moderního každodenního podnikání - a ještě mnohem více: Mnoho...
3 697,00 Kč *
O produktu
MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD
MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD
Microsoft Office 2016 Standard - pro moderní kancelářské a obchodní organizace Edice Office 2016 Standard je navržena tak, aby zvládla všechny typické úkoly moderního každodenního podnikání - a ještě mnohem více: mnoho praktických,...
3 697,00 Kč *
O produktu
MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS
MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS
MS Office 2016 Professional Plus - rozhodující novinka pro firmy MS Office 2016 Professional Plus je nejkomplexnější edice sady Microsoft Office 2016, která obsahuje všechny programy potřebné ve firmě nejen pro správu běžných...
4 207,00 Kč *
O produktu

Nové funkce v programech Office 2016

Office 2016 doplňuje předchozí verzi o řadu jednotlivých funkcí, z nichž některé jsou dostupné i napříč programy a poskytují uživateli užitečnou podporu při práci.

"You wish" (Řekni mi) - pro Word, Excel, PowerPoint a Outlook a Access

Na pásu karet Office 2016 se nachází asistent obsluhy s názvem "Řekni mi", který je rozpoznatelný podle ikony ve tvaru žárovky. Uživatelé jednoduše zadají do vedlejšího vstupního pole, co chtějí najít nebo udělat, a asistent zobrazí příslušný postup nebo nabídne další podporu.

Insights - pro aplikace Word, Excel, PowerPoint a Outlook

Chcete-li zkontrolovat termíny nebo fakta v dokumentu Office nebo získat vysvětlení, stačí je označit a poté na ně kliknout pomocí inteligentního vyhledávání s podporou Bingu a získat odpovídající výsledky hledání. Ty se pak zobrazí v oblasti stránky okna Office.

Zjednodušené sdílení - pro aplikace Word, Excel a PowerPoint

Dokumenty v programech Office Excel, Word a PowerPoint lze nyní sdílet ještě snadněji, včetně individuálního přidělování práv. Uživatelé jednoduše kliknou na tlačítko "Sdílet" na pásu karet.

Vylepšená historie verzí - pro aplikace Word, Excel a PowerPoint

Zejména pokud na jednom dokumentu pracuje více kolegů, je důležité, aby byly k dispozici i dřívější verze. Pomocí funkce "Historie verzí" je lze snadno zobrazit a samozřejmě obnovit příslušné stavy úprav.

Nové typy grafů - pro aplikace Word, Excel a PowerPoint

Pomocí nově integrovaných typů grafů TreeMap, Waterfall, Pareto (sloupcový graf), Histogram, Box Chart a Sunburst mají uživatelé k dispozici další informativní grafiku, pomocí které lze přehledně vizualizovat statistická i hierarchická a ekonomická data.

Integrace služby OneDrive - pro aplikace Word, Excel a PowerPoint

Díky integraci služby OneDrive do sady Office 2016 mohou nyní uživatelé přistupovat k dokumentům sady Office odkudkoli a také z jakéhokoli koncového zařízení tím, že je uloží na OneDrive. To umožňuje pracovat na nich odkudkoli, aniž by bylo nutné je předem ukládat lokálně na počítač nebo podobný přístroj či USB disk - a to i společně s ostatními.

Ochrana před ztrátou dat (DLP) - pro aplikace Word, Excel a PowerPoint

Funkce DLP je nyní k dispozici také v Office 2016 pro všechny dokumenty aplikací Word, Excel a PowerPoint prostřednictvím služeb SharePoint Online a OneDrive pro firmy. Správci tak mohou centrálně vytvářet a spravovat zásady pro vytváření obsahu a sdílení dokumentů. Pokud aplikace zjistí možné riziko, zobrazí se koncovým uživatelům upozornění nebo omezení týkající se vydání dokumentu.

Jednotlivé funkce specifické pro daný program v aplikaci Office 2016

Kromě těchto zastřešujících funkcí přináší Office 2016 také jednotlivé nové funkce a vylepšení pro programy dostupné v jednotlivých edicích:

Nové funkce aplikace Word v sadě Office 2016

Následující funkce umožňují ještě produktivnější spolupráci na dokumentu aplikace Word:

  • Zadávání v reálném čase: Pokud na stejném dokumentu Wordu pracuje společně několik kolegů, zadávání v reálném čase ukazuje, kde právě provádějí změny, takže je lze okamžitě zkontrolovat nebo sledovat.
  • Uložení do připnuté složky : Připnutím složky k dokumentu aplikace Word mohou uživatelé k ní a k dokumentům přistupovat ještě rychleji a pohodlněji prostřednictvím jumplistu.
  • Funkce komentářů: Zpracování textu v aplikaci Word 2016 je nyní díky vylepšené funkci mnohem pohodlnější, protože všechny komentáře jsou nejen v příslušném dokumentu aplikace Word, ale lze na ně také přímo odpovědět bez nutnosti psát e-mail. Díky tomu je společná práce na dokumentu ještě přehlednější.
  • PDF ve Wordu : Místo kopírování obsahu PDF je ve Wordu pro Office 2016 ještě snazší otevřít jej přímo ve Wordu; přebírá se nejen text, ale i všechny grafické prvky, které lze nyní libovolně upravovat. Nakonec lze tento soubor aplikace Word opět uložit ve formátu PDF.

Nové funkce aplikace Excel v sadě Office 2016

Kromě již zmíněných nových typů grafů obsahuje Excel také vylepšení stávajících funkcí a nové nástroje:

  • PROGNOSE: Pomocí funkce PROGNOSE.ETS je možné extrapolovat časové řady v datech na základě exponenciálního vyhlazování pomocí zavedeného algoritmu ETS (Exponenciální vyhlazování) a vytvářet tak krátkodobé alternativní předpovědi a následně je zpřístupnit jako tzv. forecast sheet.
  • Interaktivní grafy v otočných tabulkách: Tato nově integrovaná softwarová řešení pro business intelligence poskytují lepší přehled, zejména ve složitých otočných tabulkách. Patří sem funkce, jako je automatické seskupování časových hodnot podle čtvrtletí nebo měsíců a navigace pomocí drill-down, která se často používá zejména při online analytickém zpracování (OLAP).
  • Funkce LET: Umožňuje pojmenovat rozsahy ve vzorci, což zlepšuje výpočetní výkon v Excelu i čitelnost a kombinovatelnost.
  • Filtr zobrazení: Aby byla při společné práci zachována přehlednost souboru Excel, lze prostřednictvím zobrazení filtru skrýt třídění a filtry ostatních uživatelů.

Nové funkce aplikace Outlook v sadě Office 2016

Následující funkce nejen efektivně organizují každodenní záplavu e-mailů, ale také usnadňují vyhledávání obsahu a dokumentů.

  • Přehled pro přílohy souborů: Při odesílání přílohy v aplikaci Outlook 2016 e-mailem program přehledně nabízí naposledy použité dokumenty v seznamu.
  • Sdílení dokumentů: Dokumenty lze sdílet také prostřednictvím služby OneDrive nebo SharePoint, včetně konfigurace oprávnění ke sdílení.
  • Funkce Nepořádek : Tento nástroj automaticky třídí nedůležité e-maily do samostatné složky. Abyste je nepřehlédli, odesílá aplikace Outlook denně přehled e-mailů, které jsou v ní uloženy.
  • Zjednodušené vyhledávání: Pomocí rozevíracího seznamu "Nová oblast vyhledávání" lze změnit vyhledávání přepnutím aktuální složky nebo schránky.

Nové funkce aplikace PowerPoint v sadě Office 2016

Nové funkce aplikace Outlook mimo jiné zlepšují správu času při prezentacích a

nabízí praktickou možnost zvýraznění obsahu:

  • Výstižnější znázornění pomocí štětce: Pro zvýraznění určitých prvků nebo procesů během prezentace mohou prezentující místo laserového ukazovátka nebo dokonce hůlky jako dříve použít integrovaný štětec, aby upoutali pozornost publika. Při tomto postupu v režimu prezentace zůstane původní prezentace aplikace PowerPoint nezměněna.
  • Funkce sdílení : Díky přehlednějšímu designu funkce sdílení lze nyní prezentace snadněji a rychleji publikovat prostřednictvím sociálních sítí.
  • Časový harmonogram: Už žádné dlouhé prezentace a potíže s efektivním využitím času na prezentaci: Sledování času zlepšuje osobní řízení času tím, že během prezentace ukazuje prezentujícímu čas, takže může kdykoli reagovat a provést úpravy.

Nové funkce aplikace OneNote v sadě Office 2016

Díky aplikaci OneNote je sdílení informací a nápadů s ostatními ještě pohodlnější:

  • Sdílejte notebooky: Důležité informace, jako jsou fotografie, výkresy, videa atd., lze shromažďovat a synchronizovat na jednom centrálním místě, což umožňuje efektivnější spolupráci na projektech.
  • Vkládání videí: Videa z aplikací Office Mix, Vimeo a YouTube lze nyní snadno integrovat do stránky v aplikaci OneNote.
  • Vytváření poznámek přímo na webové stránce: V novém prohlížeči pro Windows 10, Microsoft Edge, mohou uživatelé snadno psát poznámky nebo zvýraznění na webové stránce a sdílet je prostřednictvím aplikace OneNote.

Nové funkce Access v Office 2016

Access nabízí v Office 2016 také některé novinky. Patří mezi ně nový datový typ BigInt, díky němuž je program kompatibilnější se systémem Windows SQL Server, a byla také znovu zavedena podpora pro dBASE. Kromě toho je nyní možné exportovat zdroje dat propojené s aplikací Access jako odkaz v podobě seznamů v aplikaci Excel. Tabulky lze nyní snadno přidávat během práce aktivací funkce "Přidat tabulky".

Nové funkce Publisher v Office 2016

Software Microsoft DTP Publisher 2016 s přehledným ovládáním a mnoha šablonami mohou používat i začátečníci k vytváření vysoce kvalitních tiskovin, jako jsou letáky nebo brožury. Obrázky lze upravovat přímo v programu, tiskové šablony lze vytvářet s milimetrovou přesností a bezproblémově je využívat v dalších softwarových programech a službách.

Systémové požadavky pro Office 2016:

MS Office je k dispozici ve 32bitové a 64bitové verzi; požadavky na hardware se proto mohou lišit.

  • Operační systém: Windows 7 nebo vyšší, Windows Server 2012 R2 nebo Windows Server 2012, Windows 10 Server, Windows Server 2008 R2
  • Procesor: x86 nebo x64 bitový procesor s frekvencí alespoň 1 GHz a SSE2
  • Paměť: 1 GB RAM (32bitová verze), 2 GB RAM (64bitová verze)
  • Místo na pevném disku: min. 3,0 GB volného místa
  • Displej: min. 1024 x 768
  • Grafická karta: Pro hardwarovou akceleraci grafiky je vyžadována grafická karta DirectX 10

Koupit MS Office 2016 levně u Wiresoft v našem internetovém obchodě

U společnosti Wiresoft naleznete následující dvě edice verze Office 2016 - s příslušnými integrovanými programy:

Office 2016 Standard

  • Word 2016
  • Excel 2016
  • PowerPoint 2016
  • Outlook 2016
  • Nakladatelství 2016

Office 2016 Professional Plus

  • Word 2016
  • Excel 2016
  • PowerPoint 2016
  • OneNote 2016
  • Outlook 2016
  • Nakladatelství 2016
  • Přístup 2016

Při nákupu edice Office 2016 u společnosti Wiresoft můžete využít nejen skvělou cenu použitého softwaru, ale také následující další výhody:

  • Ke každé licenci Microsoft Office 2016 zakoupené u společnosti Wiresoft obdržíte softwarový produkt, který budete používat výhradně vy.
  • Veškerý software Office, který dříve používal původní kupující, byl při prodeji společnosti Wiresoft odinstalován, takže licence je opět 100% volná a použitelná.
  • Všechny jednotlivé licence pocházející z množstevních licencí byly důkladně zkontrolovány společností Wiresoft, aby bylo zajištěno, že jsou po zakoupení skutečně vhodné k použití.
  • Společnost Wiresoft jako seriózní prodejce softwaru nenabízí ve svém internetovém obchodě testovací verze, které jsou platné pouze po omezenou dobu nebo mají omezené funkce.
  • Při nákupu licencí od společnosti Wiresoft máte vždy jistotu, že kupujete originální produkt společnosti Microsoft v souladu s právními předpisy a že se nenacházíte v šedé právní zóně.

Veškeré dotazy týkající se nákupu licencí Microsoft Office 2016 Standard, Professional nebo jiných softwarových produktů společnosti Microsoft směřujte na nás prostřednictvím e-mailu, telefonu nebo chatu.

Naposledy zobrazené